Siareir@s Galeg@s assina a Declaração Galega de Soberania

Apoiamos com a nossa sinatura a Declaração Galega de Soberania. Esta declaraçom foi promovida por um grupo de pessoas ligadas ao soberanismo galego, sobre todo do âmbito do reintegracionismo e consta de 8 pontos básicos nos que se questiona a legitimidade do regime monárquico actual.

No texto nega-se “qualquer legitimidade presente ou futura a qualquer pessoa que afirme exercer ou reclame aspirar a exercer o poder e a representatividade sobre a Galiza em função de qualquer pretenso direito ou tradição monárquica”. Ademais, declara a “disposição à procura da auto-organização e da auto-gestão democrática da sociedade galega num quadro de verdadeiras igualdade económica e social, liberdade e justiça” e reclama o nosso dereito “sobre todos os recursos colectivos materiais e simbólicos do território e dos mares da Galiza, sobre o seu uso e desfrute, sobre a sua preservação e sobre a sua disposição para o bem público comum”.

Cremos que esta declaraçom é um passo adiante para a hegemonia do soberanismo galego e que constitui os princípios básicos para a costruçom dum país livre. O texto recolhe uns mínimos como som a negaçom da monarquía, a defesa da terra e a legitimidade do dereito de autodeterminaçom, assumíveis por toda pessoa e colectivo que verdadeiramente deseje umha Galiza ceive.

Desde Siareir@s Galeg@s apoiamos esta iniciativa, que declara as bases para o reconhecimento dos nossos dereitos como povo e fazemos um chamamento a outros colectivos e pessoas para apoiar e difundir a presente declaraçom.

Podedes assina-la aquí.

VIVA GALIZA CEIVE E SOCIALISTA!

This entry was posted in Comunicados. Bookmark the permalink.