Siareir@s Galeg@s apoia a IV cadeia humana pola liberdade dos presos independentistas

Mais um ano chega o Dia da Pátria e o organismo popular anti-repressivo Ceivar organiza, por quarto ano consecutivo, a cadeia humana pola liberdade dos presos independentistas.

Desde Siareir@s Galeg@s desexamos o fim da privaçom de liberdade dos presos independentistas e apoiamos as reivindicaçons que fam base deste ato e que som:

Reconhecimento da condiçom de prisioneiros políticos dos patriotas galegos presos.
Fim da política de dispersom penitenciária. Repatriaçom dos militantes presos.
Reagrupamento num só cárcere dos presos independentistas galegos. Respeito aos seus direitos linguísticos.
Cessamento das medidas de controlo que atentam contra a intimidade e a dignidade das pessoas que visitam às pessoas presas.
Melhora das condiçons de vida nas prisons (higiénicas, alimentárias, sanitárias, comunicacionaiss…)

Somos conscientes das medidas de repressom aplicadas sobre toda a militância comprometida com a libertaçom do povo galego. É por isso, que cremos na necessidade de fazer pública a denúncia sobre esta política repressiva e, em concreto, sobre a aplicada sobre os presos independentistas. Som estos os que sofrem o encarceramento e dispersom nas prisons da península, afastados da sua gente e da sua terra, com fortes medidas de controlo e com privaçom de dereitos básicos de todo tipo.

Por todo isto animamos-vos a participar na IV cadeia humana pola liberdade dos presos independentistas do dia 24 de Julho para plasmar a vossa solidariedade com os presos independentistas e tomar parte no caminho cara a sua libertaçom.

LIBERDADE PRESOS INDEPENDENTISTAS!

This entry was posted in Comunicados. Bookmark the permalink.