Verónica Boquete foi escolhida a melhor jogadora do ano da Women’s Professional Soccer

A capitana da irmandinha foi escolhida como a melhor jogadora da WPS, que é o máximo reconhecimento da melhor liga mundial de futebol feminino, a estadounidense. A dianteira do Philadelphia Independence, acadou este título na sua segunda tempada na liga norte-americana.

Depois de ser escolhida 3 vezes melhor jogadora da semana, marcar 5 golos e dar 4 assistências em tam só 11 partidos, foi escolhida por votaçom popular para levar-se este premio. Verónica proclama-se assim como a melhor jogadora da melhor liga de futebol feminino do mundo.

Todo isto ocorre, como vem sendo habitual, baixo a ocultaçom dos médios de comunicaçom que deixam o desporto feminino num segundo plano, invissibilizando feitos que, de ter feito referência ao futebol masculino, encheriam primeiras páginas, quase sem dúvida algumha.

Desde Siareir@s Galeg@s damos os nossos parabéns a Verónica polo triunfo acadado, já que depois de muitos anos demonstrando ser umha grande jogadora recolheu um premio que a situa no mais alto do futebol mundial e que seguro que nom há de ser o último na sua carreira desportiva. Ademais, reconhecemos o seu compromisso com o desporto galego, e o trabalho em prol da igualdade de género no âmbito desportivo.

PARABÉNS VERÓNICA!

This entry was posted in Notícias. Bookmark the permalink.