Causa Galiza e Siareir@s Galeg@s chamam a mobilizar-se durante a ‘Vuelta a España’

Causa Galiza e Siareir@s Galeg@s apresentárom esta segunda-feira um manifesto conjunto no que comunicam o seu rejeitamento a que três etapas da competiçom ciclista ‘Vuelta a España’ passem por território galego, à vez que se fai un chamamento à sociedade galega para que esses dias se visibilice “que nom somos Espanha e que estamos dispostas e dispostos a reivindicarmos o que nos corresponde”.

O membro da porta-vozia da Causa Galiza, Aurélio Lopes, apresentou na tarde desta segunda-feira o manifesto ‘Stop Vuelta a España. Galiza naçom. Autodeterminaçom’, subscrito por esta organizaçom e Siareir@s Galeg@s, no que se expom a oposiçom destes colectivos ao passo de três etapas da competiçom ciclista pola Galiza. Nomeadamente, a 11ª etapa (a quarta-feira 31 de agosto com o percorrido Verim-Manzaneda), a 12ª etapa (quinta-feira 1 de setembro, Ponte-areias-Pontevedra) e a 13ª (sexta-feira 2 de setembro, Sarria-Ponferrada).

No manifesto, as dúas organizaçons assinantes querem denunciar a presença da ‘Vuelta a España’ no nosao Pais, considerando esta prova ciclista “ofensiva para a nossa condiçom nacional, as nossas reivindicaçons como povo e a nossa vontade de ser umha naçom soberana”. Ademais, o escrito indica que esta competiçom “produz-se quando o Governo espanhol impossibilita que os desportistas galegos e galegas compitamos libremente com selecçons próprias a nível internacional representando o nosao Pais”. Causa Galiza e Siareir@s Galeg@s comunicam a sua preocupaçom polo desporto de basse galego, quando desde as administraçons autonómicas materializou-se “a eliminaçom de ajudas económicas para encontros internacionais de fútebol com participaçom galega”.

Por estas razons, o manifesto expom que “a presença da ‘Vuelta a España’ no nosso território é interpretada por nós como imposiçom e tentativa de humilhaçom” e anima à sociedade galega “a denegar a bem-vinda à ‘Vuelta’ e a respostar con força, imaginaçom e criatividade a presença desta prova desportiva que nom tem sítio no nosso Pais”. Deste jeito, Causa Galiza e Siareir@s Galeg@s quer fazer extensivo este chamamento a todas as organizaçons sociais, sindicais e políticas nacionalistas e independentistas para reivindicar os direitos de Galiza como naçom.

GALIZA NOM É ESPANHA!

This entry was posted in Notícias. Bookmark the permalink.