A II ediçom das Olimpiadas Populares Galegas celebrara-se em Ponte Vea os dias 16 e 17 de Junho

Já ficam poucos dias para que remate o praço de inscriçom na II ediçom das Olimpíadas Populares Galegas, que este ano teram lugar em Ponte Vea, no concelho de Teu.

Mais um ano a equipa de Siareir@s Galeg@s estará presente para defender o título de Campeom e agardamos, que alem disto, as jornadas sejam novamente todo um sucesso. Depois de juntar o ano passado um total de 8 equipas e mais dum cento de pessoas, aguardamos que este ano nom seja menos e que o projecto nom só se consolide, se nom que vaia em aumento, achegando assim a forma mais participativa do desporto ao tecido associativo galego.

Desde Siareir@s Galeg@s fazemos um chamamento e animamos a participar no evento desportivo anual dos movimentos sociais galegos. Se ainda nom fizestes umha equipa na vossa associaçom, ainda tedes até o 30 de Maio para faze-lo e poder competir polo simbólico título.

Nom se precisa de grandes desportistas, se nom de gente com ganhas de participar dum fim de semana no que o desporto será o eixo de convívio das associaçons que trabalhamos desde a base para a transformaçom do nosso pais.

Este ano o regulamento conta com várias modificaçons respeito ao do ano passado: Por um lado suprime-se a prova de lançamento de peso, mas engadem-se as de tiro de corda e chave. Também mudaram as distâncias no triatlo por relevos e teram pontuaçom os segundos postos em cada prova, tentando fazer a competiçom mais justa.

Para mais informaçom sobre o evento, consultar o blogue das Olimpíadas Populares Galegas.

This entry was posted in Actividades. Bookmark the permalink.