Siareir@s Galeg@s contra o passo de “La Vuelta” por Galiza

Siareir@s Galeg@s quer manifestar o seu rejeitamento a que cinco etapas da competiçom ciclista “La Vuelta a España” passem por territorio galego, obviando por completo a nossa identidade como povo diferenciado num evento que, além do desporto, pretende rebaixar Galiza ante o público ao nivel “dumha regiom mais de Espanha”.

@s galeg@s estamos fart@s de ver como desde os poderes políticos se promocionam todo tipo de eventos desportivos de carácter nom só español, mas espanholista, enquanto o desporto galego está ignorado, quando nom proibido, desde as instituiçons públicas, tanto a nível profissional como a nível de base. Conscientes do potencial identitário que tem o desporto hoje em dia, desde o Estado espanhol seguem impossibilitando aos desportistas galeg@s competir libremente com selecçons próprias a nível internacional representando ao nosso País, se assim o desejar.

O rejeitamento de Siareir@s Galeg@s ao passo “La Vuelta a España” polo nosso País nom choca em nengum momento com o respeito aos desportistas participantes e, sobre todo, com os melhores desejos para os ciclistas galegos, pois é um dos eidos desportivos nos que mais se pode parabenizar o nosso País.

GALIZA NOM É ESPANHA!

This entry was posted in Comunicados. Bookmark the permalink.